شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۱۶:۳۷

آموزش کارکنان خشکی صنعت دریانوردی در ورطه فراموشی

باشگاه خبری فراساحل: براساس تازه ترین نظرسنجی‎ها ، بیشتر کارکنان صنعت دریانوردی که به فعالیت در بخش خشکی این صنعت مشغولند بر این باورند که با کمبود آموزش روبرو هستند. تازه‎ترین نظرسنجی از کارکنان صنعت دریانوردی که توسط موسسه Halcyon انگلیس و مرکز آموزش‎های آنلاین Coracle انجام شد، نشان می‎دهد که بیشتر کارکنان صنعت دریانوردی که به  فعالیت در تاسیسات خشکی این صنعت مشغولند بر این باورند که با کمبود آموزش و فرصت‎های پیشرفت روبرو هستند.


به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ماریمن‌تایمز، براساس گزارش سال 2015 که با نظرسنجی از سه هزار نفر از کارکنان صنعت دریانوردی در همه بخش‎ها انجام شد، بیش از نیمی از شرکت کنندگان بر این عقیده بودند که کارفرمایان آنها فرصت آموزشی در اختیار آنها قرار نمی‎دهد و یا اینکه هزینه آموزشی به آنها پرداخت نمی‌کنند و حتی آنها را به آموزش ترغیب نمی‌کنند.
نویسندگان این گزارش هشدار داده‎اند که با در نظر گرفتن شرایط بد بازارهای دریایی که موجب کاهش ارتقای شغلی و رشد حقوق‌ها در این صنعت شده است، بدون آموزش مناسب و ایجاد فرصت‎های توسعه برای کارکنان، کارفرمایان ممکن است کارکنان خوب و ماهر خود را از دست بدهند.


هیدی هزلتین،مدیرعامل Halcyon، گفت: "کارفرمایان صنعت کشتیرانی باید بر راهبردهای نگه‎داشت نیروهای خوب و ماهر خود تمرکز کنند. این راهبرد می‎تواند اتخاذ ساختار سلسله مراتبی باشد که در آن پیشرفت شغلی در کنار فرصت‌های آموزشی به خوبی مشخص شده است. کارفرمایان باید خارج از چارچوب‎های معمول فکر کنند و چیزی بیش از حقوق به کارمندان خود ارائه دهند. صنعت کشتیرانی همچنان صنعتی کارمند محور است اما تفکر بیشتری باید با توجه به شرایط سخت کاری این صنعت، وارد ساختار آن شود."


وی افزود:"بدون افزایش حقوق، پتانسیل ارتقای شغلی، و آموزش و فرصت‎های توسعه احتمال اینکه کارکنان بیشتری را از دست بدهیم بالا می‌رود و  اکنون زمان این است که صنعت در این رویه خود بازنگری کند."


این نظرسنجی نشان داد که در 12 ماه گذشته حقوق پایه 47 درصد از شرکت‎کنندگان در این تحقیق افزایش داشته است و 58 درصد از آنها مقادیری پاداش گرفته اند. در این میان، کارمندان در آسیا بیشترین مقادیر افزایش حقوق و دریافت پاداش را داشته‌اند. سنگاپور از نظر 23 درصد از کارکنان صنعت کشتیرانی مطلوبترین مکان برای کار و زندگی بوده است و در صدر این فهرست قرار دارد. انگلیس و اروپای شمالی در مکان‌های بعدی قرار دارند.



  کد خبر : 868
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :